Πέμπτη 2 Απριλίου 2009

Τέλε-βιζιόν!!!


Σε μια συνέντευξη που είχα κάνει στον Τζουμα, αυτό που πρόλαβα τον ρωτήσω,γιατί ο άνθρωπος μίλαγε ασταμάτητα , ήταν το αν είχε κρατήσει κάποιες σημειώσεις απο την ζωή του για να θυμάται όλα αυτά που έχει γράψει στο βιβλίο του.
Μου είπε οτι τίποτα δεν είχε σημειώσει ποτέ , ούτε ημερολόγια, ούτε τίποτα. Αρκει να ξύσεις λίγο το μυαλό σου και τα θυμάσαι όλα.
Πριν απο 2 εβδομάδες ο seagaze έγραψε για το ΜΑΛΑΚΑ πιο μαλακά και άνοιξε ένα σκονισμένο ντουλάπι του μυαλού μου.
Ο δίσκος του Χαρρυ Κλυν "Για Δέσιμο" ήταν η πρώτη κασέτα που είχα ποτέ στην ζωή μου.
Ήμουν 3 χρονών και τα πρώτα λόγια που ήξερα ήταν τα τραγούδια του Χαρρυ Κλυν και συγκεκριμένα αυτό.
Μια κόκκινη αντεγραμμένη κασέτα με τα γράμματα της Μαμάς μου, καλλιγραφικα, Χαρρυ Κλυν. Τον άκουγα και γέλαγα με την φωνή του γιατι δεν πολυκαταλάβαινα.
Οταν τον είδα κιόλας μετά από χρόνια στο "Αλαλουμ" και το "εις μνήμην",με τις μεταμφιέσεις του, έγινε το είδωλο μου.
Εκεινη την εποχή έκανε και show σε νυχτερινά μαγαζιά.
Ακολούθησε και το ΜΑΛΑΚΑ και το ΤΙΠΟΤΑ το 1987 και κάπου
εκεί σταμάτησα να πολύ ασχολούμαι με τον ΧΑΡΡΥ άλλα που και που αν θέλω να γελάσω βάζω αυτό εδώ το βίντεο. Τα αστεία του μπορεί να μην τα καταλαβαίνουν πιο νέοι αλλα δεν νομίζω
η Ελλαδίτσα να βγάλει ποτε αλλον τετοιο stand up comedian.

3 σχόλια:

masquerade είπε...

De to pistevw!!!Kai mia apo tis dikes mou prwtes kasetes symperielambanan Xary Klyn me kalligrafika grammata apo th manoula!
Me tetoia paidika erethismata pws na mhn akous punk sthn efhbeia sou.
Wraia poy'nai na synantiwmaste stis anamnhseis mas...

VKP είπε...

trambakoulaaaaaaaaaaaaaaaa

k είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.