Κυριακή 27 Δεκεμβρίου 2009

Mitrelino's top 10 concerts of the decade


Γενικά δεν έχω δει και λίγες συναυλίες στην ζωή μου και είναι δύσκολο να διαλέξω.

Θυμάμαι ότι έχω μετανιώσει που έχω χάσει τους Queens of the Stone Age αλλά νέος είμαι ακόμα... κάπου θα τους πετύχω.

1. Pearl Jam (Oaka sports hall) 30/9/2006
όποιος ακούει ροκ μουσική στην Ελλάδα και δεν πήγε σε αυτή την συναυλία καλό θα ήταν να μην αναφέρει ποτέ στην ζωή του ότι ακούει ροκ.Ανατριχίλες και κλάματα σε όλα τα τραγούδια και ένα από τα καλύτερα μπουτλεγκ της περιοδείας τους. Δεν πήγα σε γάμο φίλης για να πάω στην συναυλία.

2. Radiohead (Lykabetous theatre) 27/6/2000
Πρώτη live επαφή με το συγκρότημα λίγο πριν το KID A. Δύσκολα θα τους ξαναδούμε στην χώρα μας.

3. Twilight Singers (Gagarin 205) 7/12/2004
200 ατομα 2 1/2 ώρες πάρτι με φίλους, ο Dulli από τους καλύτερους περφορμερ και η επόμενη φορά που ήρθε με τον Lanengan σε sold out συναυλία από το word of mouth της συγκεκριμένης συναυλίας άφησε το σετ στην μέση λόγο οχλαγωγίας του κοινού.Είχε προγραμματίσει να παίξει 3 ώρες. Δείτε και βιντεάκι εδώ.

4, James / Morcheeba (electron, lykabetus theatre) 21/9/2001
Δεν έχω ξαναδεί τον Λυκαβηττό έτσι και ούτε πρόκειται να τον ξαναδώ.Η τελευταία συναυλία του Booth με μαλλιά λίγο πριν διαλυθούν και ξαναενωθούν για να κάνουν συναυλίες στην Ελλάδα.

5. Flaming Lips (Gagarin 205) 16/3/2003
Ότι και να πω είναι λίγο για την ενέργεια που μεταδίδει το γκρουπ.

6. Roger Waters (Tera Vibe ) 18/6/03
Περισσότερος κόσμος που έχει δει η Μαλακάσα ποτέ. Και η μεγαλύτερη ταλαιπωρία που που έχω τραβήξει ποτέ. Αλλά τέτοιο show δεν ξανάμματα έχω δει. Δεν μπορούσα να αρθρώσω λέξη.

7. Elvis Costello & Allen Tousaint (Ωδείο Ηρωδου Αττικού) 10/7/2007
Σε ένα άδειο ωδείο χορεύαμε με τον Elvis, όταν κόβει 600 εισιτήρια, πως να έρθουν άλλοι στην Ελλάδα.

8. Devendra Banhart (Underworld)
Το εισιτήριο δεν γράφει ημερομηνία αλλά ήταν την ίδια μέρα με τον Antony.Κατευθείαν από το Βράχων σε ένα απροσδόκητο πάρτι σε υπόγειο.

9. Last Drive (Gagarin 205) 12/5/2007
Μετά την συναυλία γύριζα με τον John στην Πάτρα και δεν μίλάγαμε και ούτε ακούγαμε μουσική. Σε κάποια φάση γυρνάει και με ρωτάει "Αυτό που είδαμε ήταν αλήθεια?"

10. Sigur Ros (Θέατρο Βράχων) 1/7/2003
Ο μόνος λόγος που βάζω αυτή την συναυλία είναι επειδή είχα γυρίσει από συναυλία του Bruce και είναι δύσκολο να παρακολουθήσεις κάτι τέτοιο.Δεν το περίμενα από μένα να μου αρέσει αυτή η συναυλία.

3 σχόλια:

masquerade είπε...

Where's Bruce alligator?

mitrelino είπε...

ειναι σε άλλη κατηγορία μόνος του

VKP είπε...

θα ενδιέφερε να μάθω και τις χειρότερες.